Персонално финансиране

Драги клиенти, вече можете да закупите СОТ техника и монтаж на изплащане чрез услугата UniCredit Consumer Financing.

За да получите цена за техниката, която е необходима за вашия обект, моля свържете се на телефон 0885 110 017.

Калкулатор на месечна вноска

Месечна вноска: лв.

Брой вноски: 6
Лихвен процент: 0%

Кандидатствай за финансиране

Споразумение за обработка на лични данни

Често задавани въпроси

  • В кои търговски обекти мога да закупя стоки на изплащане?

    Можете да закупите стоки на изплащане с УниKредит Кънсюмър Файненсинг в над 3000 търговски обекта в цялата страна.

    Обадете се на телефон 0700 15 600 (на цената на един градски разговор за абонати на БТК) и ще получите допълнителна информация от нашите компетентни експерти.

  • На какви условия трябва да отговарям, за да закупя стоки на изплащане?

    Нужно е да сте пълнолетен, български гражданин или постоянно пребиваващ на територията на Република България.

  • Мога ли да погася кредита си предсрочно?

    По всяко време можете да погасите кредита си предсрочно, като заплатите обезщетение, изчислено в съответствие с чл. 32, ал. 4 по ЗПК, а именно: 1% от размера на предсрочно погасената сума по кредита, когато оставащия период на договора за кредит е по-голям от 1 година; 0.5% от размера на предсрочно погасената сума по кредита, когато оставащия период на договора за кредит е по-малък от 1 година.

  • Кога трябва да направя първата вноска по кредита си?

    Първата вноска по кредита Ви е дължима в рамките на 15-45 дни след подписването на Договор за отпускане на стоков кредит. Датата е отбелязана върху Договора за отпускане на стоков кредит. Възможно е да бъде 7-мо, 14-то, 21-во или 1-во число на месеца.

  • Как да погасявам месечните си вноски?

    Можете да плащате месечните си вноски по банков път или по електронен път чрез ePay.

    IBAN: BG90UNCR7630101CLARIMA
    BIC/SWIFT: UNCRBGSF
    УниКредит Булбанк АД

    Нужно е да знаете номера на Вашия договор за кредит и размера на месечната Ви вноска.

    Като клиент на Уникредит Кънсюмър Файненсинг, Вие получавате допълнително предимство - при плащане във всеки клон на УниКредит Булбанк не дължите банкови такси (обикновено таксата е 2 лв. за вноска).

  • Възможно ли е да застраховам кредита си?

    При подписването на Договор за отпускане на стоков кредит можете да сключите застраховка "Защита макс" със застрахователна компания, партньор на УниKредит Кънсюмър Файненсинг. Тази застраховка цели да гарантира изплащането на вноските или на остатъчната сума при застрахователно събитие, така както е указано в Общите условия за застраховката.

  • Как мога да получа информация за състоянието на кредита си?

    Информация за състоянието на Вашия кредит можете да получите всеки делничен ден на телефон 0700 15 600 (на цената на един градски разговор за абонати на БТК).

  • Какво трябва да направя при надвнесена сума по кредит?

    Ако сте надвнесли сума по Ваш кредит, моля изпратете молба в свободен текст, съдържаща:

    1. Вашите три имена
    2. ЕГН
    3. Номер на кредит
    4. Сметката, по която искате да Ви бъде възстановена надвнесената сума, при коя банка
    5. Подпис
    6. Дата


    Вашите молби може да изпращате на факс: 02-80 21 660 или на имейл: ucfincustomerservice@unicreditgroup.bg.

  • Как да платя месечната си вноска чрез E-Pay?

    За да заплатите месечната си вноска чрез E-Pay е нужно да се регистрирате в www.epay.bg. Ще Ви бъдат издадени специфични кодове, които са необходими за да можете да регистрирате банковата си карта към уеб сайта. Всички клиенти (с малки изключения), притежаващи български банкови дебитни карти с логото на Борика могат да се регистрират и да използват E-Pay.

    Ако вече имате регистрация, трябва да регистрирате Вашето битово плащане към Уникредит Кънсюмър Файненсинг чрез въвеждане на номера на договора. След това трябва да потвърдите плащането на дължимата сума.

    Погасяване чрез банкомат

    При този начин на плащане трябва да се следват следните стъпки:

    1. След като поставите банковата карта в устройството, моля изберете меню „Други услуги”
    2. Изберате меню „B-Pay” и се въведете нашия търговски номер – 64999
    3. Въведете номера на договора си
    4. Въведете Персонален идентификационен номер (ПИН)
    5. На следващия екран трябва да потвърдите или откажете транзакцията


    *E-Pay не начислява такси за обслужване.
    Ако имате начислени други такси, се свържете с обслужващата Ви банка.